Spółki GK PGE realizują postępowania zakupowe za pośrednictwem Systemu Zakupowego GK PGE

System Zakupowy GK PGE

Nie posiadasz jeszcze konta do Systemu Zakupowego GK PGE?

Zarejestruj się

ikona

E-learning dla Wykonawców

 

Sprawdź

help desk

Help Desk Systemu Zakupowego GK PGE

Dane kontaktowe:
+48 22 576 87 87
helpdesk.zakupy@gkpge.pl
Dostępność:

Poniedziałek - piątek w godzinach 08:00 - 16:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
Połączenie telefoniczne z doradcą uzyskasz maksymalnie do 2 minut.
Odpowiedź na wiadomość e-mail otrzymasz maksymalnie do 2 godzin.

W czym możemy Ci pomóc?

Konsultanci Help Desk świadczą wsparcie w zakresie technicznym m.in.:

► Rejestracja i logowanie do Systemu Zakupowego GK PGE;
► Dostęp do Systemu Zakupowego GK PGE (m.in. reset hasła, odblokowanie
     konta);
► Informacje o bieżącej dostępności Systemu Zakupowego GK PGE;
► Nawigacja po Systemie Zakupowym GK PGE i Platformie OnePlace;
► Czynności realizowane w procesie zakupowym przez Wykonawcę, 
     w szczególności dotyczące:
     • Przystąpienia i udziału w postępowaniu zakupowym;
     • Komunikacji z Zamawiającym;
     • Składania ofert;
     • Przekazywania dokumentów związanych z prowadzonym procesem
       zakupowym;
► Uczestnictwo w aukcjach elektronicznych;
► Wskazywanie źródeł informacji zamieszczonych w Systemie Zakupowym
     GK PGE;
► Składanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego;
► Uzyskanie potwierdzenia złożenia oferty;
► Udzielanie informacji o statusie prac nad obsługą zgłoszeń kierowanych
     do Help Desk.

 

 

Film prezentujący potencjał zakupów w Grupie Kapitałowej PGE