Licznik
- Zgłoszenie uszkodzeń licznika
- Podanie stanu licznika
- Oświadczenie o wskazaniach licznika
- Inne usługi wykonywane na zlecenie odbiorcy – formularz jest na stronie OSD
Reklamacje Klienta
Reklamacje techniczne:
- dot. sieci, urządzeń pomiarowych, napięcia itp.
Reklamacje handlowe:
- dot. faktur, prognoz, rozliczeń.
W tej sprawie można do nas pisać:
Formularz kontaktu
Pozasądowe rozwiązanie sporów konsumenckich
Zgodnie z art. 31 ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r., poz. 1823) PGE Obrót S.A. informuje, że w zakresie sprzedaży energii elektrycznej lub paliwa gazowego podmiotem uprawnionym do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest Koordynator do spraw negocjacji prowadzący postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów między odbiorcami paliw gazowych lub energii elektrycznej w gospodarstwie domowym a przedsiębiorstwami energetycznymi oraz między prosumentami będącymi konsumentami a przedsiębiorstwami energetycznymi. Szczegółowe zasady postępowania określa ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, ustawa prawo energetyczne oraz wydane na podstawie tej ustawy akty wykonawcze. Dodatkowe informacje w tym zakresie zawarte są na stronie internetowej www.ure.gov.pl.